Alla inlägg under januari 2009

Av Karl Norberg - 22 januari 2009 02:38

min bästa låt jag gjort ni måste bara lyssna  och berätta vad ni tycker jag älskar den såååååååååååå himmla mycket  helt klart min bästa låt  sååå fantastiskt


 önskar  såååå mycket kärlek och ljus och värme  till alla 

 Välkommen

kram karl


Like A Lighthouse Spreding Love ( Feel my soul )
my newest song

Giving Love
Giving Hope
Givung joy
Harmony

Take my hand
Feel my soul

Feel the love

enjoy it s mush

mush looooove you you all

my best song ever
Av Karl Norberg - 22 januari 2009 02:33

en helt fantastisk låt jag gjort  jag hade kontakt  i färna utanför skinnskatteberg med ett  Ufo  allt blev tyst  jag kunde inte röra mej jag stog som paralyserad och  jag hade kunnat sträkt mej efter kameran men det gick inte  jag raporterade in detta ufo men har inget hör fått inget bekräftat från någon annan  ... men jag gjorde en låt  om detta och vad jag kanaliserat ner från dem


öassor av ljus och kärlek

kram kalle

Av Karl Norberg - 22 januari 2009 02:28

en helt underbar låt jag gjort som jag kallar The Star Seeded Souls ( message from your planet )

 texten är nedkanaliserad och riktar sig till ja ni vet vilka ni är för  ni känner det på er ni har en ning och ni kan relatera ill detta


massor av kärlek och massssor av kramar

fortsätt sprid lycka  glädje  harmoni  vänskaplighet  ta hand om er och andra och vår vakra  planet

The Star Seeded Souls ( message from your planet )
we come from the stars
from other galaxies
from other worlds
reprecent your civelazion
with Love and compassion to the Earth to the souls
make a peacefull planet no war no angerä earth full of love and compassion to one and others
this lovely yeare 2009
do your Lightwork spreding harmony spreding peace spreding love love love love

mush love all star seeded souls on planet earth you are not alone even if you can feel alone whenyou are whith others sometime you are still conected to the love o he famely of love and light

Av Karl Norberg - 22 januari 2009 02:24

en jätte vacker låt jag gjort  som åxå förstärker energin

jag kallar låten  videon har jätte vakra bilder jag fått från vänner runt om  i världen tack så mycket alla  helt underbart laddade


Feeling With your Eyes(Two Tuching souls the Solmate Harmony song)  massssor av kärlek kram kalle
Av Karl Norberg - 22 januari 2009 02:19

en helt underbar låt jag har gjort   jag kanaliserade ner energi för att förstäka soulmate twin flame energierna 

jag la upp  några fler energi vieos  som jag laddat med sådan energi  ni får blädra neråt   en bit på min sida så hittar ni dem


jätte härlig låt


masssor av kärlek till er alla

kraam

kalle

Activating Love Energy Soulmate Contact For Bodey Mind, Sole ( Making Contact with the Soulmate)

Activating every cell making physical contact whith SoleMate
Av Karl Norberg - 22 januari 2009 02:18

en jätte mysig låt jag gjort som jag kallar

your Heart is Guiding
your Heart is Guiding the feelings you have inside kram kalle
Av Karl Norberg - 22 januari 2009 02:16

en hel skön låt jag gjort  som jag kallar i Control my Life With Love

vart väldigt poulär i tyskland   så att en  ville gå in i studion med denna låt och sjunga till det var skoj jag ska lägga upp den med snart


mycket nöje  och masssssor av kärlek till er alla

Av Karl Norberg - 22 januari 2009 02:13

ååååå vilken fantastisk låt jag gjort jag kallar den för The Sea of Love  helt underbar  det är bara att höja volymen och dansa runt i kärlek glädje och lycka massssssor av kramar  till er alla kraaaaam

kalle


The sea of love passionated and tender lovely loving fine ballanced harmonic happy joyfull gratetuded love is coming ower you Now

Now now now now now

mush looooooooooove to all and to me *smiling lovely*

Presentation

Omröstning

Vilken av mina låtar på denna blogg är din favorit
 Like A Lighthouse Spreding Love ( Feel my soul )
 Ashtar Command - Galactic Federation Gathering Ground controll (making contact)
 The Star Seeded Souls ( message from your planet )
 Feeling With your Eyes(Two Tuching souls the Solmate Harmony song)
 Activating Love Energy (Soulmate Contact For Bodey Mind, Soul) ( Making Contact with Solemate)
 your Heart is Guiding
 i Control my Life With Love
 The Sea of Love
 Ying and Yang ( Everything is Balance )
 SoulMate Energy Contact ( two touching souls ) Attracting Energy
 HEALING MY HEART
 City Of Atlantis ( The Secret is Reveild )
 It is ok to cry ( purifying the temple) good things comes
 The Silver Sea Of Mermaids
 Love in your mind (thinking with Love) A call on all Angels
 Twin Flame Reunion
 Living one Vibrational Energy
 Pure Angel Light Energy
 Let The Energy Flow (St.Germain AssendedMasters ArchAngels)
 Lightworker (Uniting)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards