Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Karl Norberg - 2 februari 2009 17:52

Den smeker min själ den smeker min kropp den fyller mitt sinne av harmoni av glädje och lycka
en känsla av kärlek en känsla av ro
jag njuter och älskar jag njuter och tar i mot jag njuter och sprider vidare

Ljus vare med dej

Av Karl Norberg - 2 februari 2009 17:51

En duva av kärlek landar i min hand en kärleks duva med budskap så sann
ja nu har du vunnit ja du helt klart vann
duvan den visar den kärlek du trodde försvann
med budskap till världen och fihet och fred med bud skap om kärlek , glädje och skratt
En duva som flyger och kommer till dej
som visar en en bild av den sanna den visar ju mej
spängfylld med kärlek , med glädje och hopp
jag små ler jag lyser jag skutta så lätt
jag ger dej en kram och det känns så himmla rätt


Käääääääääääääääääärlek
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

*•. ¸*•.¸*•.¸*•. ¸*•.¸ ¸.•*¸.•*¸.•*¸.•*¸.•*
....☆«•.*★ Love ♫ Light ★*.•»☆
¸.•* ¸.•*¸.•* ¸.•*¸.•* *•.¸*•.¸*•.*•.¸*•.¸


Angles of Love Angels of Peace

Angles of Harmony Angles of Joy

Angels of Light Angels of Happyness

Spredding The Love and light whith Angel Energy

Feeling the Love that is precented for me

Av Karl Norberg - 2 februari 2009 17:50

Solpojken som strålar, mannen som lyser, Killen som ler
En värme så varm
Av glädje och ljus
som värmer din själ din önskan din vilja
Som busar så lekfullt, kastar solkatter i ditt öga
med alla de färger som skimmrar till att ge ro och ge lungn
att ge det du önskar att ge det han kan
att dela sin kärlek att dela sitt ljus till världen och sin nästa att ge till sig själv
att njuta och glädjas i lycka och i sharm
pojken av sol lysser upp din dag din tillvaro med allt
bara att vara den underbaraste man det enda han kan att vara den han är
och sträcker ut sin hand

NU

Av Karl Norberg - 2 februari 2009 17:49

Jag smeker din själ med min dikt full av kärlek,
berör din länktan en upplevelse av innersta glöd
passionens glödheta vilja av upplevelse så fin
den underbaraste uppenbarar sig mitt i mot dej
där du ser dej själv så som i spegeln liknar
av renaste guld av kärlek och ljus
av glädje och skratt ,harmoni och av lek
med slutna ögon du ser mej så nära av länktan till vem ,är persionen av passion här
med lekfullhet som delas av tro,tillit och hopp
ger en magisk tillvaro att njutas med färglad klartext
så njut och må gått
för nu är jag här.

Av Karl Norberg - 2 februari 2009 17:47

En Evig Kärlek
En Kärlek, två delar av en själ
Vi Följs åt Liv efter Liv Från Kropp till kropp
Någonstanns på vägen ner till Jorden så råkade vi tappa bort varandra
du sa du skulle alldrig glömma bort mej att du skulle leta och söka och finna mej igen
Och jag Lovade att göra detsamma
Vi Lovade varandra att När vi var redo vi skulle mötas vi skulle få kontakt,
Vi skulle Ge våran Kärlek till varandra och sedan vända oss tillsammans hand i hand i delad glädje i delad Kärlek i delad harmoni
och ta den Kärleken och ge till världen tillsammans vi skapar underbara mirakel

Vi Har Båda samma Länktan så starkt att Mötas att Äntligen Kunna bli Hel
När våra kroppar smältes samman När vi fått kontakt
Tills dess Kan du känna min Länktan, min närvaro, på morgonen när du vaknar, på kvällen när du lägger dej, i drömmar jag står där som den vackra prinsen
och hur du än ser ut så är du så vacker, så är du så fin
Och hur du vet att det är jag min själ som kommer till dej När du är ledsen när du känner dej ensam. när du känner dej glad, när du känner dej lycklig när du känner en länktan så då är det min själ
Vi Lever med varandra genom andra och när du ser någon i ögonen så är det min själ du ser, min kärlek till dej,din kärlek till dej själv
Vi är de perfäkta speglarna mot varandra för vi är så lika, När du ser mej ser du dej själv, med dina ögon med din kännsla
Du har bett om att jag ska Komma Jag är där med dej då och en dag så finns jag brevid dej vid din sida så fysiskt så du kan ta på mej
du har länktat efter min kärlek som jag kan ge dej, du har länktat efter närhet och jag finns så nära dej

Rädslan är svår men enkel att ta till
Kärlek är enkel men svår att få till
Delen av två
Blir nu en
tillsammans står vi starkare en någonsin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken av mina låtar på denna blogg är din favorit
 Like A Lighthouse Spreding Love ( Feel my soul )
 Ashtar Command - Galactic Federation Gathering Ground controll (making contact)
 The Star Seeded Souls ( message from your planet )
 Feeling With your Eyes(Two Tuching souls the Solmate Harmony song)
 Activating Love Energy (Soulmate Contact For Bodey Mind, Soul) ( Making Contact with Solemate)
 your Heart is Guiding
 i Control my Life With Love
 The Sea of Love
 Ying and Yang ( Everything is Balance )
 SoulMate Energy Contact ( two touching souls ) Attracting Energy
 HEALING MY HEART
 City Of Atlantis ( The Secret is Reveild )
 It is ok to cry ( purifying the temple) good things comes
 The Silver Sea Of Mermaids
 Love in your mind (thinking with Love) A call on all Angels
 Twin Flame Reunion
 Living one Vibrational Energy
 Pure Angel Light Energy
 Let The Energy Flow (St.Germain AssendedMasters ArchAngels)
 Lightworker (Uniting)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards